La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
Publicada el 25.05.2022
Sessió didàctica sobre Joan Carles i Amat
La sessió didàctica a l'Escola de Música d'Esparreguera del 25 de maig marcava el final del primer semestre de l'Any Joan Carles i Amat.
Belisana Ruíz va completar les explicacions de Joan Puigdellívol sobre el personatge amb peces per a viola de mà, guitarra barroca i tiorba, que al final va mostrar als alumnes.
Ara, l'Associació centra els seus esforços sobretot en l'Acte Central de la commemoració (24 de setembre a Monistrol de Montserrat).

Amb el suport de l'Escola Municipal de Música i Dansa d’Esparreguera/Ajuntament d’Esparreguera